pondělí 29. července 2013

This or That TAG

Tenhle TAG jsem objevila u Kláry a hrozně se mi líbil, tak vám ho tu přináším. 



  • Tvářenka nebo bronzer?
    • Tvářenka. Ale i tu používám jen zřídka.
  • Lesk na rty nebo rtěnka?
    • Rtěnka. Na lesku mi vadí to, že skoro všechny lepí :(
  • Linky nebo řasenka?
    • Řasenka. Jedině ona dokáže udělat nádherné očička :)
  • Makeup nebo korektor?
    • V poslední době spíš korektor. Hlavně na moje obří kruhy pod očima.
  • Neutrální líčení nebo barevné?
    • Neutrální.
  • Stíny nebo pigmenty?
    • Stíny. S pigmenty moc kamarádka nejsem.
  • Štětce nebo houbičky?
    • Štětce. Houbičky nepoužívám.
  • OPI nebo China Glaze?
    • Nepoužívám ani jedny. Ale více je mi sympatické OPI.
  • Přirozené nebo umělé nehty?
    • Přirozené.
  • Zářivé nebo tmavé laky?
    • Laky zářící do dálky mi rozsvítí celý den. Takže za mě zářivé.
  • Zdobené nebo jen barevné?
    • V jednoduchosti je krása (a mě zdobení nejde :D), takže jen barevné.
  • Parfém nebo tělový sprej?
    • Tělový sprej od Avonu.
  • Tělové mléko nebo máslo?
    • Mám radši tělová mlíčka.
  • Sprchový gel nebo mýdlo?
    • Sprchový gel. Umývám se houbičkou a na tu by mýdlo moc nešlo :D
  • Lush nebo jiné značky?
    • Jak co, ale do koupelny preferuji jiné značky.
  • Krátký nebo dlouhý rukáv?
    • Krátký. Dlouhého rukávu mám pomálu.
  • Sukně nebo šaty?
    • Šaty. Vždycky se v nich cítím jako princezna.
  • Pruhy nebo kostky?
    • Na košilích kostky, jinak pruhy.
  • Žabky nebo sandálky?
    • Sandálky, žabky jen k vodě.
  • Šátky nebo klobouky?
    • Klobouky.
  • Lodičky nebo balerínky?
    • Z těchto dvou asi lodičky, ale jinak tenisky samozřejmě ;)
  • Náramky nebo náhrdelníky?
    • Náramky.
  • Rovné nebo vlnité vlasy?
    • Vlnité. Ale sama mám rovné, bohužel...
  • Drdol nebo culík?
    • Culík. Na mě mi přijde hezčí.
  • Krátké nebo dlouhé?
    • Dlouhé.
  • Tmavé nebo světlé?
    • Tmavé 100% 
  • Patka nebo ofina?
    • Mám patku a přijde mi, že mi i sluší :D
  • Déšť nebo sluníčko?
    • Sluníčko.
  • Léto nebo zima?
    • Léto ♥
  • Čokoláda nebo vanilka?
    • Čokoláda.

Tak tohle byl můj první TAG. Doufám, že se vám líbil a budete v něm pokračovat :)

Vaše Mylady :)
                    

2 komentáře:

  1. Super, že jsi pokračovala! Na nějakých věcích se 100% shodnem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tvůj TAG se mi vážně moc líbil, tak proč nepokračovat :)

      Vymazat